Trang Download Tổng hợp
Uploader Kiếm tiền, cùng 4Share chiến thắng Covit!

Xem phim trực tiếp với 4Share Tool không cần Tải file!




Top Follow PHIM HOT, 4K, 3D... Bộ sưu tập GAME...

Tóm tắt nội dung: Abstract Purpose The purpose of this study is to investigate the relationship between advertisement terminology and consumer product knowledge in the attitudes toward advertisements and brands. Design/Methodology/Approach One hundred and twenty undergraduates participated in a 2 9 2 (terminologies are used versus terminologies are not used 9 high consumer product knowledge versus low consumer product knowledge) between-subjects design.

The Effect of Terminologies on Attitudes Toward Advertisements and Brands.pdf

240.27 KB
MD5: | CRC32B:
Chọn cách tải:
Kiểu tải xuống:
VIP
Free
Tải ngay:
Hỗ trợ Tải lại (Resume):
Tốc độ tải file:
Không giới hạn
Dưới 100Kbyte/s
Chi phí: Free

Tìm thêm các file tương tự :
The Effect Terminologies Attitudes Toward Advertisements and Brands pdf


1-1713935405/2-1713935405/3-1713935405/4-1713935405/5-1713935405/6-1713935405
Hỗ trợ
Chat ngay