Tìm kiếm : Brands Thấy 516 Kết quả
Sắp thứ tự theo : Phù hợp nhất Mới nhất (upload) Cũ nhất

1 2 3 4 5 ... 26 Show 1 - 20 of 516

STT Ngày ↑ ↓ Kích thước Tên file
1 2019-03-26 237.35 KB Brand sponsorship.pdf
Hoạt động tài trợ được xem như một công cụ marketing và đem lại hiệu quả cao hơn hẳn về nhiều mặt so với việc thiết lập sự nhận biết thương hiệu thông qua quảng cáo. Tuy nhiên việc sử dụng nó để đem lại lợi
2 2019-03-26 964.87 KB Brand Failures.pdf
The purpose of this book is to look at a wide variety of these brand failures, and brands which have so far managed to narrowly escape death, in order to explore the various ways in which companies can get it wrong. The process of branding was developed
3 2019-03-26 964.87 KB Brand Failures.pdf
The purpose of this book is to look at a wide variety of these brand failures, and brands which have so far managed to narrowly escape death, in order to explore the various ways in which companies can get it wrong. The process of branding was. The process
4 2014-12-05 663.20 MB Styles & Trans.rar
5 2019-03-26 953.84 KB Brand failures.pdf
"This book is a lot of fun ... Haig wants to educate as well as to entertain, and at this he succeeds. ... Anyone with a professional interest or involvement in brand management should read this book." -- Anthony Di Benedetto, Professor of Marketing,
6 2023-07-02 89.57 MB Hands Jewel.mkv
7 2023-06-29 496.12 MB Me Randy.mkv
8 2013-07-10 467.26 MB Just Kidding Pranks A.rar
/Just For Laughs (independent rars)/Just Kidding Pranks A.rar / Just For Laughs |
9 2016-11-17 864.41 MB Brigandine Grand Edition.rar
10 2014-08-27 14.07 MB 11+trans+wedding.rar
11 2013-02-22 133.81 MB Hands Template v2.rar
12 2019-01-14 423.15 MB TuyetNhiCD Me Randy.rar
/Nhạc Việt Tổng Hợp/TuyetNhiCD-Me-Randy.rar / Tuyết Nhi CD : Randy – Mẹ [WAV/NRG] |

Tuyết Nhi CD : Randy – Mẹ [WAV/NRG]

13 2017-03-31 1.31 GB Casa Grande 2014 Bluray 720p.mkv
/Phim tong hop
14 2013-07-10 255.78 MB Just Kidding Pranks B End.rar
/Just For Laughs (independent rars)/Just Kidding Pranks B End.rar / Just For Laughs |
15 2019-03-26 240.27 KB The Effect of Terminologies on Attitudes Toward Advertisements and Brands.pdf
Abstract Purpose The purpose of this study is to investigate the relationship between advertisement terminology and consumer product knowledge in the attitudes toward advertisements and brands. Design/Methodology/Approach One hundred and twenty undergraduates
16 2013-06-11 644.20 MB Imperivm Las Grandes Batallas de Roma.rar
17 2019-03-26 428.58 KB B2B Brand Management 3.pdf
Đây là một trong những cuốn sách đầu tiên để thăm dò sâu vào nghệ thuật và khoa học của sản phẩm xây dựng thương hiệu công nghiệp. Cuốn sách này được đưa ra tại một thời điểm
18 2019-03-26 433.62 KB B2B Brand Management 4.pdf
Đây là một trong những cuốn sách đầu tiên để thăm dò sâu vào nghệ thuật và khoa học của sản phẩm xây dựng thương hiệu công nghiệp. Cuốn sách này được đưa ra tại một thời điểm
19 2019-03-26 581.25 KB B2B Brand Management 7.pdf
Đây là một trong những cuốn sách đầu tiên để thăm dò sâu vào nghệ thuật và khoa học của sản phẩm xây dựng thương hiệu công nghiệp. Cuốn sách này được đưa ra tại một thời điểm
20 2019-03-26 460.80 KB B2B Brand Management 8.pdf
Đây là một trong những cuốn sách đầu tiên để thăm dò sâu vào nghệ thuật và khoa học của sản phẩm xây dựng thương hiệu công nghiệp. Cuốn sách này được đưa ra tại một thời điểm

1 2 3 4 5 ... 26 Show 1 - 20 of 516