Tìm kiếm : cr2 (đuôi file: pdf) Thấy 54 Kết quả
Sắp thứ tự theo : Phù hợp nhất Mới nhất (upload) Cũ nhất

1 2 3 Show 1 - 20 of 54

STT Ngày ↑ ↓ Kích thước Tên file
1 2019-03-26 9.05 MB Ch2.pdf
2 2019-03-26 1.21 MB Hệ thống CRM.pdf
Văn hóa là tập hợp các gí trị, niềm tin và chuẩn mực được xác lập, chia sẻ trong doanh nghiệp làm cơ sở kiểm soát hành xử của các thành viên trong DN và với khách
3 2019-03-26 1.71 MB 11a1 ca2 1385365941.pdf
4 2019-03-26 730.69 KB Mach dien 1 Ch2.pdf
5 2019-03-26 417.04 KB CRM Unplugged Chapter 1.pdf
CHAPTER 1 A New, More Strategic Approach to CRM. Industry Leaders Show the Way.A Clearer Definition of CRM Is Required. Three Lessons from Leaders. The 1990s saw widespread investment by companies in software applications that automated their sales, service,
6 2019-03-26 5.51 MB Tự học InDesign CS2.pdf
Có thể nói Adobe InDesign là phần mềm dàn trang số một hiện nay, được hầu hết những người chuyên làm công tác chế bản sử dụng để dàn trang báo, tạp chí… Đây là một phần mềm mạnh và cũng tương tự như Adobe Photoshop, bạn cần có thời gian để có thể tự tìm
7 2019-03-26 343.69 KB C12 Reliability and Availability.pdf
8 2019-03-26 230.12 KB CRM Unplugged Chapter 6.pdf
CHAPTER 6 An Enterprise-Wide Approach to CRM. What Is Customer Strategy and How Does It Help? How Customer Strategy Relates to Corporate and Functional Strategy Key Components of an Effective Customer Strategy Enterprise Marketing Management
9 2019-03-26 209.72 KB CRM Unplugged Chapter 5.pdf
CHAPTER 5 Demand Visibility and Response Demand Visibility Best Practices for Increased Visibility Responding to Market Demand Best Practices for Demand Responsiveness Science of Revenue Management Power of Pricing
10 2019-03-26 719.78 KB CRM Unplugged Chapter 4.pdf
CHAPTER 4 Customer Intelligence: The Science of Customer Insight. How Harrah’s Used Customer Insight to Turn the Tables on the Gaming Industry Seven Dimensions of Customer Insight Define a Scientific Process for Leveraging Customer Insight Building Blocks
11 2019-03-26 225.28 KB CRM Unplugged Chapter 3.pdf
CHAPTER 3 Strategy First: Aligning CRM with Company Strategy. Using an Analytical Framework for Defining Strategy Distinguishing Competitive Advantage from Other Types of Benefits How Competitive Advantage Manifests Itself in Operations Identify CRM Initiatives
12 2019-03-26 395.29 KB CRM Unplugged Chapter 2.pdf
CHAPTER 2 A Review of CRM Failures What Went Wrong with CRM CRM Contributes to a Scary Halloween for Hershey Why CRM Projects Fail. RM is expected to remain an important part of the commercial and government landscape, with projections of 9 percent
13 2019-03-26 300.60 KB CRM Unplugged Chapter 7.pdf
CHAPTER 7 Implementing CRM Successfully Implementation Guidelines for Success. I n previous chapters, we showed how the lack of strategic alignment, customer insight, and coordination of customer priorities across functional areas leads to unsatisfactory
14 2019-03-26 210.70 KB KHÁI NIỆM VỀ CRM.pdf
CRM: Customer Relationship Management - Quản lý quan hệ khách hàng. Đó là quá trình tìm kiếm, chọn lọc, xây dựng, phát triển và duy trì mối quan hệ lâu dài với khách hàng nhằm
15 2019-03-26 115.77 KB Biến CO2 thành nhiên liệu.pdf
    Một chất xúc tác có khả năng phá vỡ liên kết hóa học trong phân tử CO2 sẽ cho phép chúng ta sử dụng carbon trong không khí làm nhiên liệu theo cách
16 2019-03-26 37.66 KB hosted crm comparison guide 0508.pdf
Hosted CRM Comparison Guide
17 2019-03-26 875.92 KB NMLT C12 Mang2Chieu #REF C++.pdf
18 2019-03-26 11.88 MB Oracle Siebel CRM 8 Developer’s Handbook.pdf
This book uses a real-life case study to provide easy-to-follow examples that are radically practical and can be easily adapted to similar situations in Siebel CRM implementation projects. The book ensures that you know what you are doing and why you
19 2019-03-26 57.31 KB hosted crm buyers guide 7 07.pdf
Hosted CRM Buyer's Guide
20 2017-06-21 2.40 MB Paint Technology Handbook R. Talbert (CRC, 2008).pdf

1 2 3 Show 1 - 20 of 54