Tìm kiếm : CRM (đuôi file: pdf) Thấy 15 Kết quả
Sắp thứ tự theo : Phù hợp nhất Mới nhất (upload) Cũ nhất

1 Show 1 - 15 of 15

STT Ngày ↑ ↓ Kích thước Tên file
1 2019-03-26 1.21 MB Hệ thống CRM.pdf
Văn hóa là tập hợp các gí trị, niềm tin và chuẩn mực được xác lập, chia sẻ trong doanh nghiệp làm cơ sở kiểm soát hành xử của các thành viên trong DN và với khách
2 2019-03-26 417.04 KB CRM Unplugged Chapter 1.pdf
CHAPTER 1 A New, More Strategic Approach to CRM. Industry Leaders Show the Way.A Clearer Definition of CRM Is Required. Three Lessons from Leaders. The 1990s saw widespread investment by companies in software applications that automated their sales, service,
3 2019-03-26 230.12 KB CRM Unplugged Chapter 6.pdf
CHAPTER 6 An Enterprise-Wide Approach to CRM. What Is Customer Strategy and How Does It Help? How Customer Strategy Relates to Corporate and Functional Strategy Key Components of an Effective Customer Strategy Enterprise Marketing Management
4 2019-03-26 209.72 KB CRM Unplugged Chapter 5.pdf
CHAPTER 5 Demand Visibility and Response Demand Visibility Best Practices for Increased Visibility Responding to Market Demand Best Practices for Demand Responsiveness Science of Revenue Management Power of Pricing
5 2019-03-26 719.78 KB CRM Unplugged Chapter 4.pdf
CHAPTER 4 Customer Intelligence: The Science of Customer Insight. How Harrah’s Used Customer Insight to Turn the Tables on the Gaming Industry Seven Dimensions of Customer Insight Define a Scientific Process for Leveraging Customer Insight Building Blocks
6 2019-03-26 225.28 KB CRM Unplugged Chapter 3.pdf
CHAPTER 3 Strategy First: Aligning CRM with Company Strategy. Using an Analytical Framework for Defining Strategy Distinguishing Competitive Advantage from Other Types of Benefits How Competitive Advantage Manifests Itself in Operations Identify CRM Initiatives
7 2019-03-26 395.29 KB CRM Unplugged Chapter 2.pdf
CHAPTER 2 A Review of CRM Failures What Went Wrong with CRM CRM Contributes to a Scary Halloween for Hershey Why CRM Projects Fail. RM is expected to remain an important part of the commercial and government landscape, with projections of 9 percent
8 2019-03-26 300.60 KB CRM Unplugged Chapter 7.pdf
CHAPTER 7 Implementing CRM Successfully Implementation Guidelines for Success. I n previous chapters, we showed how the lack of strategic alignment, customer insight, and coordination of customer priorities across functional areas leads to unsatisfactory
9 2019-03-26 210.70 KB KHÁI NIỆM VỀ CRM.pdf
CRM: Customer Relationship Management - Quản lý quan hệ khách hàng. Đó là quá trình tìm kiếm, chọn lọc, xây dựng, phát triển và duy trì mối quan hệ lâu dài với khách hàng nhằm
10 2019-03-26 37.66 KB hosted crm comparison guide 0508.pdf
Hosted CRM Comparison Guide
11 2019-03-26 11.88 MB Oracle Siebel CRM 8 Developer’s Handbook.pdf
This book uses a real-life case study to provide easy-to-follow examples that are radically practical and can be easily adapted to similar situations in Siebel CRM implementation projects. The book ensures that you know what you are doing and why you
12 2019-03-26 57.31 KB hosted crm buyers guide 7 07.pdf
Hosted CRM Buyer's Guide
13 2019-03-26 138.08 KB Tăng doanh số bằng thương mại điện tử & CRM.pdf
“Ứng dụng CNTT thúc đẩy bán hàng” là chủ đề buổi tọa đàm do trung tâm Giao Dịch CNTT Hà Nội phối hợp với tạp chí Thế Giới Vi Tính - PC World Vietnam tổ chức đầu tháng 10/2008.
14 2019-03-26 421.10 KB Những đo lường Marketing theo khách hàng trong CRM.pdf
Đo lường thị phần. Ví dụ: Doanh số năm 2010 của Vinaphone là 28.000 tỉ đồng, của Mobiphone là 36.000 tỉ đồng và của Viettel là 91.500 tỉ đồng. Biết Vinaphone, Mobiphone và Viettel chiếm 90% thị phần ngành
15 2019-03-26 136.43 KB Quản trị mối quan hệ với khách hàng (Customer relationship management CRM).pdf
Công ty bạn đã sử dụng CRM chưa? Nếu bạn đã từng mua sản phẩm nước hoa của Calvin Klein tại www.drugstore.com, thì chắc hẳn bạn sẽ rất bất ngờ bởi thường xuyên nhận được thư chào hàng mỗi khi hãng

1 Show 1 - 15 of 15