Tìm kiếm : Customer Thấy 88 Kết quả
Sắp thứ tự theo : Phù hợp nhất Mới nhất (upload) Cũ nhất

1 2 3 4 5 Show 1 - 20 of 88

STT Ngày ↑ ↓ Kích thước Tên file
1 2011-02-02 1.32 MB PH Sun ONE Messaging Server Practices and Techniques for Enterprise Customers.zip
2 2016-11-13 3.29 MB Customers The Manor Officetel (710kh Mobile)(1).xls
3 2017-08-15 854.41 KB HP Color LaserJet CP2020 Printer Series HP PCL 6 print driver...
4 2019-03-26 412.55 KB Customer satisfaction report.pdf
This is the 7th report that the Institute devotes to the assessment of the level of satisfaction of its customers. The study on which this report is based has been conducted in the framework of the quality improvement programme implemented at the Institute
5 2019-03-26 495.75 KB Customer Relationship Management 2002 phần 1.pdf
Nhận biết và khen thưởng nhân viên bởi R. Brayton Bowen Thúc đẩy nhân viên Anne Bruce và Kỹ năng Lãnh đạo James S. Pepitone cho quản lý huấn luyện hiệu quả Marlene Caroselli Marshall J. Nghị quyết
6 2019-03-26 17.42 KB CUSTOMER SATISFACTION USING DATA MINING TECHNIQUES.pdf
Customer satisfaction represents a modern approach for quality in enterprises and organizations and serves the development of a truly customer-focused management and culture. Customer satisfaction measures offer a meaningful and objective feedback about
7 2019-03-26 76.55 KB Guidelines for conducting customer satisfaction surveys.pdf
The importance of customer relationship management as source of competitive advantages has been recognized for decades (McKenna, 1993; Woodcock, 2000), nevertheless, it has been in recent years, with the deployment of the information technologies, when
8 2019-03-26 875.97 KB Customer Satisfaction Monitoring.pdf
Listen to your customers! It seems every business journal magazine, and best selling business guru are telling management to be customer focused and really listen to customers. So, when a company decides to begin monitoring customers’ satisfaction through
9 2019-03-26 58.02 KB Satisfaction analysis in different customer groups.pdf
To reinforce customer orientation on a day-to-day basis, a growing number of companies choose customer satisfaction as their main performance indicator. However, customer satisfaction must be translated into a number of measurable parameters directly
10 2019-03-26 59.24 KB exhibit customer satisfaction measurement.pdf
Baldrigeplus.com exhibits are single-topic publications designed to illustrate and explain key Baldrige concepts. Used with the associated workshops, worksheets, case studies and Baldrige-sourced material, exhibits are intended to add value to your performance
11 2019-03-26 29.99 KB CUSTOMER LIST.pdf
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT DOCS LIST
12 2019-03-26 74.26 KB customer service.pdf
Rapid and competent handling of technical customer inquiries and technical complaints
13 2019-03-26 113.23 KB Measuring and managing customer satisfaction.pdf
Measure Overall Level of Satisfaction Measure Satisfaction With Service Components Measure Satisfaction By Program Type Be Customer Centered „ Let consumers tell you what they want „ Measure consumer autonomy Provide Actionable Recommendations Metric
14 2019-03-26 115.65 KB ur customer is in the focus of our attention..pdf
We are aware, that our customers (internal and external) expect and pay for solutions - and not the explanation of their problems.
15 2019-03-26 266.54 KB think like your customer a winning strategy to maximize sales by understanding ho phần 1.pdf
Hãy suy nghĩ như khách hàng của bạn: Một chiến lược Chiến thắng để Tối đa hóa bán hàng bằng cách Hiểu như thế nào và Tại sao khách hàng của bạn Mua Bill Stinnett McGraw-Hill
16 2019-03-26 1.04 MB Customer Service Principles of Service Marketing and Management 1.pdf
Nguyên tắc của Dịch vụ Tiếp thị và Quản lý, Second Edition, được thiết kế để bổ sung các tài liệu tìm thấy trong văn bản nguyên tắc tiếp thị truyền thống. Nó tránh được sâu rộng và
17 2019-03-26 295.09 KB Data For Marketing Risk And Customer Relationship Management 2.pdf
1 công thức khai thác dữ liệu cho thành công để tăng lợi nhuận và giảm chi phí trong thế giới kinh doanh ngày nay-Cuốn sách này cho thấy bạn làm thế nào để tạo ra và thực
18 2019-03-26 491.53 KB Customer Service Principles of Service Marketing and Management 12.pdf
Nguyên tắc của Dịch vụ Tiếp thị và Quản lý, Second Edition, được thiết kế để bổ sung các tài liệu tìm thấy trong văn bản nguyên tắc tiếp thị truyền thống. Nó tránh được sâu rộng và
19 2019-03-26 756.13 KB Customer Service Principles of Service Marketing and Management 11.pdf
Nguyên tắc của Dịch vụ Tiếp thị và Quản lý, Second Edition, được thiết kế để bổ sung các tài liệu tìm thấy trong văn bản nguyên tắc tiếp thị truyền thống. Nó tránh được sâu rộng và
20 2019-03-26 749.81 KB Customer Service Principles of Service Marketing and Management 10.pdf
Nguyên tắc của Dịch vụ Tiếp thị và Quản lý, Second Edition, được thiết kế để bổ sung các tài liệu tìm thấy trong văn bản nguyên tắc tiếp thị truyền thống. Nó tránh được sâu rộng và

1 2 3 4 5 Show 1 - 20 of 88